Możesz wszystko zacząć jeszcze raz

Czasami w życiu nie układa się tak jakbyśmy chcieli, czasami nie mamy już siły normalnie funkcjonować. Tak samo było ze mną, chociaż mam dop...

Czasami w życiu nie układa się tak jakbyśmy chcieli, czasami nie mamy już siły normalnie funkcjonować. Tak samo było ze mną, chociaż mam dopiero 15 lat. Dla niektórych może się to wydawać śmieszne: bo co taka dziewczynka może wiedzieć o życiu? Zgodzę się z wami, bo o życiu za dużo nie wiem, lecz to co już jako małe dziecko przeżywałam jest nie do opisania. Nie piszę tego byście się na de mną litowali, bo to nie o to chodzi, nie znoszę tego jak ktoś się na de mną lituje.
Nigdy chyba nie będę wstanie opowiedzieć wam całej historii mojego życia, bo jest ona po prostu zbyt trudna i wole sobie tego wszystkiego nie przypominać, a tym bardziej jakby przeczytał to jakiś mój znajomy czy nauczyciel byłam bym jeszcze bardziej skończona niż jestem.

 Nie zmierzam tutaj jednak do mojego życia. Chce wam coś uświadomić. Dzisiaj 24 czerwca jest premiera płyty Remigiusz Łupickiego "Możesz wszystko zacząć jeszcze raz" Po przesłuchaniu tej płyty uświadomiłam sobie jak wiele ryzykowałam swoim zachowaniem, jakbym się nie opamiętała prawdopodobnie nie pisałam bym już tego, bo po prostu bym nie żyła. Nie zawsze się układa w domu czy w szkole, ale to nie jest powód by się załamywać i robić z sobą różne nieciekawe rzeczy. Pamiętaj zawsze jest wyjście z sytuacji i musisz dotrwać do końca, bo tylko wtedy staniesz się silną osobą.

Remo to mężczyzna który zmagał się z silną depresją, brał narkotyki i miał zaburzenia lękowe. Naprawdę trudno jest wyjść z tych chorób, lecz jemu się udało i  jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Cieszę się że są jeszcze takie osoby jak Remo, pełne optymizmu i wiary w ludzi, pomaga on wszystkim i nie oczekuje za to nic w zamian. Kocham go z całej siły i nie ważne jak to brzmi, On jest moim bohaterem. Dzięki niemu wstałam, poprawiłam wszystko i co najważniejsze zdałam sobie sprawę z czegoś bardzo ważnego, nie warto przejmować się tym co mówią inni. Ludzie często nie zdają sobie sprawy z tego jak bardzo kogoś ranią, dla nich to tylko zabawa lecz dla ofiary może to być cios na całe życie i to właśnie przez nich wiele nastolatków się okalecza czy przypala papierosami.

Nie ma wielu ludzi na świecie takich jak Remo którzy są tak na prawdę dobrzy, nie mówię że jest idealny, bo takich ludzi nie ma, Uświadomiłam sobie też coś bardzo ważnego, że nie liczą się markowe ubrania, czy to jak wyglądasz. Liczy się to co masz w środku, to całe piękno które ukrywasz w sobie.





You Might Also Like

21 komentarze

  1. Świetny post!!
    http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny post. Zgadzam się z tobą. Remo to niesamowity człowiek ♥
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY POST :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze! Post świetny oby była takich więcej, uwielbiam czytać posty od serca o czyjeś historii. Sam często tak pisze!
    Po drugie! Możesz wiedzieć więcej o życiu niż twoi rodzice to zależy od rzeczy które przeżyłaś!
    A po trzecie i ostanie! Zdjęcia super fajne serio! Uważam że powinnaś pisać więcej postów tego typu! Bo jesteś w tym naprawdę dobra!
    https://gglovato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tekst i świetne zdjęcie :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam Rema bardzo dobrze i również podziwiam. Warto walczyć o siebie! :)

    http://daria-mikolajewska.blogspot.com/2016/06/denim-romper-2-lata-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie! Walczmy os siebie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post i ładne zdjęcia :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy może zacząć od nowa! Może nie wymażemy swojej przeszłości, ale możemy postarać się o zmienienie przyszłości. Wszystko zależy od nas!
    Super post :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, nie do końca znałam historię Rema, więc jestem naprawdę zdziwiona i zmotywowana do działania!

    http://roksanakalinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie możemy się poddawać, super opisane!
    Pozdrawiam i obserwuję!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze napisane ;3
    Ekstra post życzę motywacji do pisania dalej takich ;)
    Bardzo ładne zdjęcia :*
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluza, a sam post bardzo ciekawy
    pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Post widać,że napisany od serca.Muszę przyznać,że nigdy nie interesowałam się Remo,a teraz jestem pełna podziwu jemu,jak i tobie,że pokonaliście swoje problemy i z nich wyszliście.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie napisany post! Super się czytało i dało do myślenia :)

    Zapraszam do komentowania i ocenienia mojego bloga, pierwszy post, dopiero zaczynam :)
    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post :) Śliczne zdjęcia ;*
    Pozdrawiam :)
    karollayn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Zgadzam się, że nie wolno się poddawać! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja ! Często myślę o tym, że mogę wszystko zrobić inaczej, inaczej wszystko rozegrać.. Nie można się poddawać i trzeba myśleć pozytywnie :)


    Zapraszam :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń