Lustro wspomnień - Słoik wspomnień 2016 r.

To był naprawdę wspaniały rok.Wiele się nauczyłam, przeżyłam wiele wspaniałych rzeczy i poznałam mnóstwo ludzi. To dziwne że czas tak bardzo...

To był naprawdę wspaniały rok.Wiele się nauczyłam, przeżyłam wiele wspaniałych rzeczy i poznałam mnóstwo ludzi. To dziwne że czas tak bardzo się dłuży, a tak naprawdę ten cały rok przeleciał nam w mgnieniu oka. Zrobiłam wiele głupstw, ale one nauczyły mnie tego że wszystko dzieje się po coś, każda z nich była dla mnie lekcją z każdej wyszłam i nauczyłam się tego by się nie poddawać, by czerpać energie z każdego dnia, by cieszyć się tym co mamy i by doceniać najbliższych bo możemy ich stracić z dnia na dzień. W tym roku straciłam wujka. nikt się nie spodziewał tego że umrze. Choroba wzięła go nagle i wciągu miesiąca nie był już na tym świecie. Nauczyłam się również tego by nie ufać od razu ludziom, oraz tego że nie ma na świecie złych osób są tylko nieco zagubieni. Poznałam naprawdę wspaniałych ale zarazem nieciekawych ludzi, nigdy nie chciałam się stoczyć lecz w tym roku prawię do tego doszło ( możecie o tym przeczytać w poprzednim poście ). Dziękuje każdemu dniu z osobna i mam nadzieje że następny rok będzie taki sam albo i nawet lepszy. Na początku roku założyłam słoik wspomnień dzisiaj chciałam wam przedstawić najciekawsze z nich:

19.07.2016 r - Pierwszy w tym roku koncert Magdy Beredy - To było cudowne uczucie zobaczyć swoją ukochaną piosenkarkę po roku czasu. Pamiętam jak jako pierwsza ją przywitałam, jak ją uściskałam i podziękowałam jej za wszystko. Jak ją zobaczyłam na chwilę stanęło mi serce, to było takie piękne że mogłam zobaczyć kogoś tak podobnego do mnie, kogoś kto tak samo patrzy na świat jak ja. Może to dziwne ale jak pierwszy raz zobaczyłam ją na żywo poczułam między nami wielką więź, nie czułam tego z żadnym innym artystą. Madzia jest wspaniała codziennie daje mi siłę i wiarę w to że nie można się poddawać. Kocham ją całym sercem i dziękuje jej za wszystko.











17.07.2016 r  Dni krokowej i koncert Mroza - To był wspaniały dzień ja i Tusia wyczekiwałyśmy go miesiącami, a kiedy się nadszedł świetnie się bawiłyśmy. Mrozu okazał się świetnym artystą, widać było że naprawdę to kocha i sprawia mu ta radość. Zaśpiewaliśmy mu sto lat i piosenkę miliony monet.



16 maja - Odbył się pierwszy odcinek Soy Luny - Nigdy nie sądziłam że coś po Violettcie zdoła mi się tak bardzo spodobać, lecz jednak się myliłam. Jestem uzależniona od niego. Uwielbiam ten serial za to że jest bardzo pozytywny, główna bohaterka uparcie dąży do swoich ceków, jest uparta i przesympatyczna. Serial ma też w sobie dużo wątków i muzyki co sprawia że z dnia na dzień podoba mi się jeszcze bardziej.


Czasami trzeba upaść żeby powstać poczuć że to walka o marzenia nadaje naszemu życiu sens - To motto które przyszło do mnie na karteczce razem bransoletkami Magdy Beredy. Od tamtego czasu jest to moje motto, a bransoletki które dostałam są niezwykłe. Przypominają mi o tym że trzeba walczyć i się nie poddawać. Dzięki tym bransoletką czuje że kilometry nie istnieją a Madzia zawszę jest ze mną.


Wszystkie chwile spędzone z moją klasą : Kocham moją klasę bardzo mocno, jesteśmy już ze sobą 10 lat. Wszyscy bardzo dobrze się znamy i kochamy. Uwielbiamy spędzać ze sobą czas i chodź czasami się kłócimy, to moglibyśmy stanąć za sobą murem. Mam ze wszystkimi jak najlepsze wspomnienia a najlepsze było to jak w moje urodziny zorganizowaliśmy sobie biwak i wszyscy siedząc przy ognisku śpiewali mi takie szczere sto lat to było wspaniałe i niezapomniane .







08.07 - Spotkanie z Ollciak
 - Na to spotkanie jechałam z dnia na dzień, nie planowałam tego. Dowiedziałam się jeden dzień przedtem że Ola będzie w Władysławowie 20 km od mojego domu więc wsiadłam w autobus i jechałam. Ola okazała się naprawdę mega sympatyczną osóbką, była ona pierwszą youtuberką którą spotkałam i mam nadzieje że nie ostatnią.



02.07 2016 r - Koncert Magdy Beredy i śpiewanie z nią na scenie - To było najpiękniejsze ze wspomnień w tym roku, nigdy nie zapomnę tego jak z tłumu osób wzięła akurat mnie na scenę. Zawszę o tym marzyłam, zawszę chciałam stanąć na takiej wielkiej scenie przed takim tłumem ludzi. Zazdroszczę bardzo Magdzie tego że spotyka ją prawie na co dzień i mam nadzieje że kiedyś spotka mnie to samo i że ciężką pracą zapracuje na to wszystko. Na pierwszym i drugim koncercie poznałam naprawdę fajnych ludzi, zyskałam przyjaźnie które przetrwały do dziś. Wiem że Madzia zawszę będzie przy mnie i że zawsze będę mogła jej zaufać i w każdej sprawie mi pomoże. Mimo pogody bawiliśmy się świetnie, Damian kuzyn Madzi który razem z nią występuje na scenie przyniósł nam parasolkę byśmy nie zmokły to było bardzo miłe z jego strony.








Kocham moich przyjaciół i rodzinę najbardziej na świecie - Są oni dla mnie najważniejsi, nigdy nie pozwolę ich skrzywdzić, ani powiedzieć na nich złego słowa. Z moją rodziną teraz mam bardzo dobry kontakt uwielbiamy spędzać razem ze sobą czas, a natomiast z moimi przyjaciółmi przeżyłam bardzo ciekawe chwile: ciągłe nocowanie u siebie, sesje, imprezy  i wiele wiele więcej, Mimo wszystko nic nas nie rozdzieliło i to wszystko udowodniło mi że mogę im ufać i że oni mnie nie zawiodą.












Nie mogłam się doczekać tego aż otworze ten słoik i podzielę się z wami tym wszystkim, szczerze to zachęcam was by założyć sobie w 2017 roku taki słoik, bo naprawdę dzięki niemu będziecie mogli powspominać sobie cały rok tak jak ja.










You Might Also Like

28 komentarze

  1. Widać, że udany miałaś rok. Ja nie za bardzo i mam nadzieję, że przyszły rok będzie lepszy :) Pozdrawiam, http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś naprawdę fajny rok - widać ze zdjęć, że to były chwile pełne radości, szczęścia i zabawy :) Ja jednak życzę ci, by 2017 był jeszcze lepszy <3 Byś miała jeszcze więcej koncertów, spotkań, realizowania planów :)
    Buziaki
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia! Każde z nich pokazuje jak wspaniałe chwile przeżyłaś. Życzę ci z całego serca, aby 2017 rok był jeszcze bardziej udany :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcia, widać, że 2016 był udany :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie i urocze zdjęcia, udany rok widzę możesz go uznać nawet bardzo udany, zaprasza. http://mytruetherapy.blogspot.com/2016/12/za-co-kocham-kinie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post!
    Życzę Ci żeby rok 2017 był tak ciekawy jak ten. Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że świetnie się bawiłaś już po samych zdjęciach. Spotkałaś kilka mega fajnych osób min Magdę, którą lubię słuchać. Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://girl0almighty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę ,że byłaś na wielu koncertach. Dobrze, że kochasz swoją rodzinę i przyjaciół, bo oni nigdy Cię nie zawiodą i zawsze Ci pomogą :)
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje konertów i szalonego roku. Rowniez "poluje" na Olciiak tym bardziej ze teraz jest w mojej miejscowosci. Onserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze! Zazdrościmy takiego roku ^^ Super, że spotkałaś tyle osób! Pozdrawiamy kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki miałaś cudowny rok! Zdjęcia cudowne są :)
    Życzę jeszcze lepszego najwspanialszego szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrowienia z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia, roka jak najbardziej na plus :D
    www.personalstyle23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie wspominanie całego roku jest czymś niesamowicie przyjemnym, miłym i zaskakującym, a zarazem wzruszającym. Miałaś cudowny rok, życzę Ci, by ten przyniósł Ci jeszcze więcej radości :)
    Obserwuję, http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój rok chyba był naprawdę szalony :)
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :) Miałaś naprawdę udany rok!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega zdjęcia! zazdroszczę spotkania z Olą ;> mam nadzieję ze 2017 przyniesie Ci więcej uśmiechu i dobrych ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne podsumowanie! Fajnie, że dodałaś dużo zdjęć zarażających dobrą energią!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/01/zote-rady.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe podsumowanie ;)
    Widzę, że Twój rok był naprawdę bardzo ciekawy, pełen wspomnień i koncertów! :)
    Świetne zdjęcia :D

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Mrozu na koncertach zawsze daje czadu :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że bardzo udany rok!
    Zdjęcia cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo udany rok. Bardzo fajny post. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń