Przyszłość należy do tych którzy wierzą w swoje marzenia

Czasami mam wrażenie że nie pasuje do otaczającego mnie świata. Nieraz już zastanawiałam się, jakby to było mieszkać w innym miejscu, mieć i...

Czasami mam wrażenie że nie pasuje do otaczającego mnie świata. Nieraz już zastanawiałam się, jakby to było mieszkać w innym miejscu, mieć innych przyjaciół, inną szkołę, inne otoczenie? Z pewnością byłabym wtedy kompletnie inna, ponieważ nic tak nie zmienia człowieka jak towarzystwo w którym żyjemy. Każdy zna chyba to uczucie gdy chce wszystko porzucić i po prostu wyjechać, gdzieś, gdzie nikt nas nie zna i nie ocenia. Wszyscy mamy gorsze dni w których po prostu wszystko nas irytuje i mimo tego że czasami mam ochotę rzucić to wszystko, nie zamieniłabym mojego życia. Lubię się rozwijać, dokształcać i realizować pasje. To może dziwne że siedemnastolatka piszę pamiętnik, bloga czy piosenki. Wywołuje to kontrowersje i niepotrzebne komentarze wśród ludzi ale próbując kogoś zmienić na siłę nie zdobędzie się niczego. Zawsze powtarzam że nie chce być kolejnym numerkiem w dzienniku szkolnym, kolejną Sylwią której nikt nie kojarzy. Nie wstydzę się tego jaka jestem, wiem że wszystko co robię jest po coś i cieszę się że motywuje ludzi do działań. 
 Mam wrażenie że w szybkim tempie życia codziennego, ludzie zapomnieli o relacjach z drugim człowiekiem o prawdziwej i szczerej rozmowie, ponieważ nie oszukujmy się, nie łatwo jest mówić o sobie tak jak to robimy oceniając innych. Przez rozmowę nie dowiemy się tyle o kimś jak z jego tablicy na portalu społecznościowym. Straszne czyż nie ?  Postanowiłam iż porzucę na pewien czas moje „ internetowe życie ’’aby uporządkować sobie wszystkie sprawy i poświęcić więcej czasu osobą które kocham. Możecie być pewni tego że nie porzucę blogowania od przyszłego roku przychodzę do was z nowymi pomysłami i jeszcze większym optymizmem. Jestem osobą która uparcie brnie do zamierzonego celu. Staram się iść zawsze schodami nie ważne jak jest to ciężkie, bo wiem że podjechanie windą dało by mi szybko osiągnięcie celu, ale nie będzie to nic stałego.

Piszę o tym ponieważ chce abyście pamiętali że marzenia trzeba spełniać, ponieważ nikt nie przyjdzie do nas i nie powie nam że zrobił za nas prace i teraz spełnią się nasze marzenia. Na sukces trzeba sobie zapracować, nic nie stanie się od razu potrzeba na to czasu i zaangażowania a gwarantuje że wszystko się uda. Nie przejmujcie się opiniami ludzi i sprawdźcie aby przyszły rok był waszym rokiem. 








You Might Also Like

18 komentarze

  1. Powodzenia w porządkowaniu życia - wszystko wyjdzie prędzej czy później na prostą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój tekst bardzo pasuje mi do książki, którą teraz czytam mianowicie Un Fuck Yourself. Jest bardzo motywujący do działania, zawsze będziemy poddani opinii ludzi, ale o nas świadczą czyny a nie myśli
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie trzeba przynajmniej trochę uporządkować, warto nie gubić w tym życiu siebie i pamiętać o naszych marzeniach one w końcu same się nie spełnią tylko trzeba na nie zapracować samemu.
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tekst :) Sama podobnego sytulu tworzę na swoim blogu więc te teksty są bardzo bliske mojemu sercu :)
    Pozdrawiam!
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/12/w-swieta-wszystko-moze-wszystkim.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tekst :)
    Potrzebowałam dziś takiego właśnie .
    Będe częściej Ciebie odwiedzać :))
    Pozdrawiam i wesołych Świąt :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam takie wrażenie... Ze świat jest trudny.. I nie rozumiem go...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne napisałas ten tekst idalna motywaja do.wszystkiego co.robimy i.do.spelniana naszych marzeń pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, to nudne a jednocześnie przerażające co budzi dziś podziw i jak postępuje wiele osób, mega fajnie jak ktoś ma jakąś pasję i się w niej realizuje zamiast iść za tłumem.

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, nic bardziej nie cieszy jak samodzielne spełnianie marzeń! :)
    Powodzenia w realizacji życiowych celów.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda warto spełniać swoje marzenia :)
    Powodzenia w porządkowaniu swojego życia ja też to robię i wiem jakie może być trudne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!!
    https://desa17.blogspot.com/2018/12/swiateczny-mix.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej mnie zmotywowało ostatnie zdanie, by nie przejmować się innymi i robić swoje. Tak własnie trzeba robić w drodze po marzenia i spokój ducha :) Olać innych co podkładali kłody czy zwyczajnie nie mamy z nimi nic przyjemnego do czynienia - lepiej robić wszystko inne i dążyć do celu :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wpis, taki bardzo motywujący. Jest pozytywnie się samo-motywować. Chętnie przeczytałabym więcej twoich tekstów i przede wszystkim teksty piosenek^^, jeśli nie masz nic przeciwko- sama też piszę xD
    --
    POZDROWIENIA I ZAPRASZAM DO MNIE ;)) Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie. Nasze środowisko ma bardzo duży wpływ na nas samych, ale też jak zauważyłaś sama, możesz zmienić siebie za pomocą myśli. Czytanie książek tak samo rozwija. :) Sylwia, bardzo ładna z Ciebie dziewczyna i super, że piszesz własne piosenki! Masz zamiar je też nagrywać? Pozdrawiam Cię i czekam na nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy, motywujacy tekst. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoje porządkuje od ponad roku.
    Ale...
    Polskie sądy mi je skutecznue uprzykrzają.
    Rozwód się ciągnie i ciągnie.
    Chyba wyjadę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Błagam zwróć uwagę na znaki interpunkcyjne. Poza tym ciekawy tekst. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny post, taki szczery, miły. Motywujący! Zgadzam się z Tobą i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń